niedziela, 12 lipca 2015

czyżbym znalazła hobby?

Cześć kochani!


Od jakiegoś czasu, a dokładnie od kilku lat szukam jakiegoś zainteresowania, hobby.
Była fotografia, sport, muzyka i nic mi nie wychodziło.

Jakiś czas temu znalazłam to czego szukam! 
W końcu coś udało mi się znaleźć! Jest to gotowanie, pieczenie! Wszystko co jest związane z kuchnią! 
Będę od czasu do czasu wrzucała przepisy wraz ze zdjęciami, może komuś coś się przyda kiedyś :)
Już w czwartek jadę do Ikei na zakupy, planuję kupić jakieś przybory kuchenne, mega się tym cieszę! :D
Pokażę Wam później co kupiłam :)

Już niedługo pierwsze przepisy! 

Udanych wakacji!

4 komentarze:

  1. Chętnie zajrzę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Sandro. Życzę samych pysznych przepisów :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kuchenne gadżety, choć, co zabawne, gotowanie raczej kiepsko mi idzie :D Podstawy umiem, ale ze skleceniem porządnej potrawy miałabym problem, więc czekam na Twoje przepisy, a nuż się czegoś nauczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie, jak najbardziej popieram, z niecierpliwością czekam na przepisy:)

    OdpowiedzUsuń